Βραβεία Made in Greece 2013

Τελετή Απονομής 2013
Τελετή Απονομής 2013
Τελετή Απονομής 2013
Τελετή Απονομής 2013
Τελετή Απονομής 2013
Τελετή Απονομής 2013
Made in Greece Awards

Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ

Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) ιδρύθηκε το 1998 για να καλύψει ένα μεγάλο κενό στην ανάπτυξη και εφαρμογή της επιστήμης του Μάρκετινγκ που χαρακτηρίζει ακόμα και σήμερα την ελληνική οικονομία και κοινωνία. Σκοπός της Ακαδημίας είναι η προαγωγή της επιστήμης του Μάρκετινγκ, η εφαρμογή, η διάδοση και η ανάπτυξη των αρχών της σε όλους τους χώρους της σύγχρονης ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας.

Σκοπός

Η προαγωγή της επιστήμης του Μάρκετινγκ, η εφαρμογή, η διάδοση και η ανάπτυξη των αρχών της σε όλους τους χώρους της σύγχρονης ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας.

Στόχοι

α) Η συγκέντρωση, καταγραφή και συστηματοποίηση της γνώσης που προκύπτει από την ελληνική εμπειρία εφαρμογής του Μάρκετινγκ με στόχο τη δημιουργία μιας «Ελληνικής Σχολής Μάρκετινγκ» που να ανταποκρίνεται και να ταιριάζει στις ιδιαιτερότητες της ελληνικής οικονομίας και των ελληνικών επιχειρήσεων.

β) Η συμβολή στην ανάπτυξη σημαντικών κλάδων της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας, με εστίαση σε εξειδικευμένους τομείς της επιστήμης του Μάρκετινγκ.

γ) Η δημιουργία σχέσεων και η ανταλλαγή πληροφοριών, απόψεων και εμπειριών με καθηγητές Μάρκετινγκ του εξωτερικού, με σκοπό τη συνεχή ανάπτυξη της επιστήμης του Μάρκετινγκ.

δ) Η δημιουργία και παρακολούθηση των βασικών δεικτών επιχειρηματικής και καταναλωτικής συμπεριφοράς, οι οποίοι, λειτουργώντας ως βαρόμετρα των συνθηκών της αγοράς, μπορούν να βοηθήσουν κάθε επιχείρηση και οργανισμό του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα.

ε) Η μεταφορά τεχνογνωσίας προς κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση, οργανισμό ή φορέα και η υποστήριξη με κάθε μέσο των προσπαθειών υιοθέτησης και εφαρμογής του Μάρκετινγκ.

 

Μέσα Επίτευξης Σκοπού & Στόχων

  • Επιμορφωτικές και ενημερωτικές συναντήσεις των μελών
  • Οργάνωση ημερίδων, συνεδρίων, διαλέξεων, ειδικών διοργανώσεων
  • Ανάληψη εκπόνησης ερευνών και μελετών με συναφή θεματολογία
  • Έκδοση ενημερωτικών εντύπων, δημοσιεύσεις, παρουσιάσεις από τα Μ.Μ.Ε
  • Ανάπτυξη επιμορφωτικής δραστηριότητας
  • Ανάπτυξη σύγχρονων εκπαιδευτικών μεθόδων και μέσων
  • Έκδοση βιβλίων και βοηθημάτων εκπαιδευτικού και επιμορφωτικού χαρακτήρα
  • Έκδοση επιστημονικού περιοδικού με σύστημα κριτών


Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της ΕΛΑΜ www.elam.gr.

Τελική Φάση
Made in Greece

Υπό την Αιγίδα

Υπουργείο Εξωτερικών
Υπουργείο Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας
Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Χρυσοί Χορηγοί

Μαρινόπουλος Α.Ε. Χρυσός Οδηγός
Genesis Pharma SA Ideal Stantard

Αργυροί Χορηγοί

Εθνική Τράπεζα Chiquita

Χορηγοί

ΔΕΣΦΑ OTE

Υποστηρικτές

AUDI ΔΕΠΑ

Χορηγοί Επικοινωνίας

Direction adbusiness
Advertising.gr Retail Business
Food & Drink Agrenda
Agronews.gr Επιστημονικό Marketing Management

Κύριοι Χορηγοί Επικοινωνίας

Η Καθημερινή ΣΚΑΪ 100,3

Χορηγός Δημοσιότητας

mscomm

Χορηγοί Εκδήλωσης