Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν επώνυμα προϊόντα ελληνικής κατασκευής που δημιουργήθηκαν και αναπτύχθηκαν στην Ελλάδα και έχουν σημαντική ιστορία και εμπορική καταξίωση.

Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων

- Διάρκεια παρουσίας και ιστορία της επωνυμίας στην εγχώρια ή και διεθνή αγορά.

- Πωλήσεις, μερίδιο αγοράς και διαχρονική εξέλιξη τους στην Ελλάδα ή και σε σημαντικές αγορές της αλλοδαπής.

- Διεθνείς αναγνωρίσεις και διακρίσεις.

- Αναγνώριση και καταξίωση από καταναλωτές και δίκτυα διάθεσης της Ελλάδας και σημαντικών αγορών της αλλοδαπής.

- Βαθμός συμμετοχής ελληνικών παραγωγικών συντελεστών (εργασία, εγκαταστάσεις, πρώτες ύλες, εισροές) και βαθμός ελληνικής προστιθεμένης αξίας.